نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 وکارشناس ارشد رشتهی علوم تربیتی (گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانی)، گروه آموزشی علوم تربیتی دانشکدهی روانشناسی و علوم تربیتی
2 دانشجوی دکتری رشتهی مدیریت آموزشی، گروه آموزشی علوم تربیتی دانشکدهی روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل،
3 دکترای اعصاب و روان، دانشگاه علوم پزشکی زنجان، زنجان، ایران
4 دانشجوی دکتری روانشناسی سلامت، گروه آموزشی روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها